Museu Terra: un viatge a la vida rural amb nens

Museu Terra: un viatge a la vida rural en família a l'Espluga de Francolí

Visites a museus a L'Espluga de Francolí amb nens

foto: museudelavidarural.cat

Una experiència única que combina història, sostenibilitat i medi ambient

L'Espluga de Francolí

El Museu Terra, antigament conegut com el Museu de la Vida Rural, és un espai cultural i educatiu situat a l'Espluga de Francolí, a la Conca de Barberà. Aquest museu ofereix una experiència única que combina història, sostenibilitat i medi ambient, i és ideal per a famílies que vulguin aprendre sobre la relació entre l'ésser humà i la natura.

Museu Terra: La visita

El Museu Terra és una visita imprescindible per a les famílies interessades en el turisme sostenible i la història rural de Catalunya. Situat a l'Espluga de Francolí, aquest museu familiar ofereix exposicions interactives i activitats didàctiques que permeten als nens i adults comprendre la vida rural tradicional i la importància de preservar el medi ambient. Des de la vida al camp fins a les innovacions modernes en sostenibilitat, el museu és un espai per aprendre i gaudir en família.

El Festival FES i altres activitats per a famílies

El museu organitza tallers, visites guiades, i experiències participatives dissenyades perquè els nens aprenguin jugant. A més, el seu entorn rural ofereix l'oportunitat de gaudir de la natura, amb espais exteriors ideals per passejar i explorar en família.

El Festival FES es celebra al Museu Terra de l'Espluga de Francolí a l’octubre amb una programació especialment pensada per a famílies. Aquest festival, dedicat a l’educació per la sostenibilitat, combina educació, art i cultura per inspirar grans i petits a construir un futur més sostenible. Consulta aquí tota la programació del festival FES, un festival per a tota la família a la Conca de Barberà. 

Informació pràctica

https://cavallfort.cat/botiga/la-capsa-regal/
https://xalaro.cat/
https://ascoturisme.cat/
https://www.porttarragona.cat/ca/autoritat-portuaria-tarragona/comunicacio-premsa/notes-premsa/item/3920-el-museu-del-port-celebra-25-anys-amb-un-programa-que-apropara-el-patrimoni-maritim-a-la-ciutadania

Com arribar

https://www.canyelles.cat/promocio-economica-i-turisme/el-vade-fires-torna-aquesta-primavera
https://firamodernista.cat/
https://www.santfeliu.cat/go.faces?xmid=27703
https://www.monnaturadelta.com/ca/?utm_source=escapadaambnens&utm_medium=banner&utm_campaign=mnd
https://www.festadelmercat.cat/
https://www.goetten.es/
https://mogent.maristes.cat/ca/agenda
circdelacultura
Planifica la teva escapada...
Destí
Activitat
Buscar
Idees
Cap de setmana

Destí

Tria on vulguis anar

Província de Barcelona

Comarca a comarca

Destins populars de Barcelona

Província de Girona

Comarca a comarca

Destins populars de Girona

Província de Tarragona

Comarca a comarca

Destins populars de Tarragona

Província de Lleida

Comarca a comarca

Destins populars de Lleida

Andorra

Les Parròquies d'Andorra

Destins populars d'Andorra

Activitat

Quants dies teniu?

calendar1 dia
calendar2 dies
calendar7 dies

Planifica la teva escapada

On voleu anar?

+ Afegir

Què voleu fer?

+ Afegir

Quants dies teniu?

+ Afegir
Som-hi
Programador web APP girona freelance