Vistem el Parc Natural de Cap de Creus des del mar
Roses
Els Blaus de Roses
Els Blaus de Roses us ofereixen la possibilitat de conèixer el Parc Natural de Cap de Creus des del mar, un espai de gran bellesa situat a l’extrem nord de la Costa Brava, d'una manera completament diferent. Tota una aventura per gaudir de la Costa Brava en família.
Amb aquests vaixells descobrireu les cales més boniques de Roses, com són: La Cala Murtra, Montjoi, la Rostella, la Pelosa, Calitjàs, Lledoner, Jòncols, així com també l’espectacular Cap Norfeu amb la cova Tamariu i El Gat (roca anomenada així per la seva forma).
Però si el que voleu és visitar Cadaqués i el Cap de Creus ho podreu fer a bord del vaixell tradicional “CAP NORFEU I”, un vaixell molt confortable i amb un encant molt mariner. A la Badia de Port Lligat hi trobareu la Casa-museu de Salvador Dalí i tot l’extrem del Cap de Creus us sorprendrà: la badia de Guillola, la cova de l’Infern, les illes Maça d’Oros i l’Encalladora.
Els vaixells són moderns I confortables de tipus catamarà amb visió submarina o bé vaixell tradicional.
Don Pancho
Don Pancho us ofereixen excursions en un petit creuer turístic des de Roses per descobrir el Parc Natural del Cap de Creus, Cadaqués, l’Estartit i el Parc Natural de les Illes Medes.
Empresa amb base a Roses, de rutes especialitzada en experiències en vaixell per descobrir el Parc Natural del Cap de Creus i les Illes Medes. Una forma diferent de descobrir la Costa Brava a través de diverses sortides i activitats en família o grup d'amics.
Descobriu els parcs naturals de la Costa Brava, feu parada a Cadaqués o viu la gran festa de la paella, on podeu degustar una bona paella en un entorn incomparable.
Informació pràctica
Com arribar
Empreses que realitzen l'activitat
Els Blaus de Roses
http://ca.visit.roses.catDon Pancho
http://ca.visit.roses.cat