Museu Dalí amb nens

Museu Dalí de Figueres

Visites a museus a Figueres amb nens

El món fantàstic del geni

Figueres

Aquest espai, concebut i dissenyat pel mateix Salvador Dalí, us permetrà capbussar-vos en l'atmosfera onírica i surrealista que l'envoltava.

Enlloc com el Teatre Museu Dalí de Figueres si us voleu endinsar en el món fantàstic de Salvador Dalí. De fet, aquest espai, inaugurat el 1974 i situat en l'antic teatre de Figueres, va ser dissenyat i concebut pel mateix artista, que va voler mostrar al visitant l'atmosfera onírica, surrealista i sovint fantasmagòrica que va envoltar sempre la seva vida. Hi trobareu moltes de les obres de Dalí, així com instal·lacions fetes expressament per l'artista per ser exposades en el museu.
Museu Dalí de Figueres
Entre el que no us podeu perdre hi ha quadres com ara la Panera de pa i la Galatea de les esferes. També són espectaculars els muntatges de la sala Mae West amb el famós sofà en forma de llavis que segur que us sona, el Palau del Vent, el monument a Francesc Pujols i el conegut cotxe del pati, el Cadillac negre sota la pluja. De totes maneres, si us agrada l'obra de Dalí no passareu per alt cap racó ni cap detall del museu, que per la seva originalitat i fantasia segur que també atraurà l'atenció dels més petits.

Sigui com sigui, us podem garantir que, estigueu més o menys familiaritzats amb el món de Salvador Dalí, aquesta visita no us deixarà indiferents.

Informació pràctica

Horaris

Juliol, agost i setembre, de 9 a 20 h (agost també de 22 a 00.30 h.
De març a juny i octubre, de 9.30 a 18 h.
De novembre a febrer, de 10.30 a 18 h.
Tancat els dilluns d'octubre a maig.
 

Preus

Entrada general: 14€
Estudiants: 9€
Fins a 8 anys: gratuït.
 
https://lapinedaplatja.info/
https://ca.visitfigueres.cat/
https://ajuntament.barcelona.cat/bicicleta/ca?utm_source=EscapadaAmbNens&utm_medium=PortalsFamiliars&utm_content=Roba&utm_term=Festa_Bici_1&utm_campaign=Festa_Bicicleta
http://xalaro.cat/ca/benvinguts/

Com arribar

https://www.balaguer.cat/portal/10/?EC=ReadArticle&ArticleID=26787
https://www.escapadaambnens.com/activitat/523/excursio-ludica-fins-al-castell-de-claramunt-un-dels-millors-de-catalunya/
https://www.papallones.org/
APPAjuntaments

Si vas a Figueres, pots dormir a

Mas Xibeques, una casa de turisme rural ideal per a famílies

Mas Xibeques, una casa de turisme rural ideal per a famílies

Què us semblaria passar uns dies en família en una fantàstica casa rural d'origen romànic, a l'Alt Empordà, en un entorn natural envejable, amb un lllarg llistat d'activitats per als nens, amb nombroses opcions…
Més info
Planifica la teva escapada...
Destí
Activitat
Buscar
Idees
Cap de setmana

Destí

Tria on vulguis anar

Província de Barcelona

Comarca a comarca

Destins populars de Barcelona

Província de Girona

Comarca a comarca

Destins populars de Girona

Província de Lleida

Comarca a comarca

Destins populars de Lleida

Província de Tarragona

Comarca a comarca

Destins populars de Tarragona

Activitat

Quants dies teniu?

calendar1 dia
calendar2 dies
calendar7 dies

Planifica la teva escapada

On voleu anar?

+ Afegir

Què voleu fer?

+ Afegir

Quants dies teniu?

+ Afegir
Som-hi
Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers. Si continues navegant acceptes la seva utilització. +Info
Programador web APP girona freelance