Passeig Marítim de Cambrils amb nens

Passeig Marítim de Cambrils

Excursions a peu a Cambrils amb nens

foto: escapadaambnens.com

Un passeig al costat del mar

Cambrils

El passeig marítim de Cambrils és un lloc perfecte per caminar a peu, en cotxet o en bici. Cambrils té una orografía completament plana, per tal, això ens permet caminar, passejar o pedelejar sense precupar-nos pel terreny i poder gaudir al màixm del paissatge. 

Si anem en cotxet segurament agrairem que el terra que haguem de trepitjar sigui ferm i en la mesura del possible, també asfaltat. La ruta que us proposem pot sortir des de diferents llocs, però nosaltres us proposem començar-la des del Passeig Marítim de Cambrils en direcció a La Pineda i si es volgués fins i tot es pot arribar a Salou.  Tot dependrà de com la feu, ja sigui en cotxet, a peu, o en bicicleta.

Des de Cambrils a La Pineda teniu un trajecte d'una horeta i mitja aproximadament; tot molt plàcid i sempre al costat del mar; un fet que permet entrar a la platja sempre que es vulgui, ja que en passarem diverses: platja del Regueral, platja del Cavet, platja de l'Esquirol, platja de Vilafortuny i la del Cap de Sant Pere. Aquesta és l'última que pertany al terme de Cambrils. 

Per tornar, refem el camí.

Aquesta ruta també es pot fer a la inversa i començar des de Salou, a l'altura de la platja de Llevant.  

La ruta

Verificada

Ruta verificada

Baixa

Dificultat

3,0 Km's

Distància

3 hores

Temps aprox.

No

Ruta circular
http://www.santceloni.cat/firadelbosc
https://www.valls.cat/la-ciutat/noticies/7884-valls-capital-castellera-i-de-la-cultura-popular-amb-una-santa-ursula-d-efemerides-i-novetats
https://www.turismebaixllobregat.com/ca/cupons
https://www.monnaturadelta.com/ca/visites-i-activitats/missio-flamenc/?utm_source=escapadaambnens&utm_medium=banner&utm_campaign=missioflamenc

Com arribar

https://www.descobreixolot.cat/fira-de-sant-lluc-olot/
https://www.clownic.com/
https://mogent.maristes.cat/ca/agenda
https://www.cardonaturisme.cat/fires_festes/fira-de-la-llenega/
https://www.tordera.cat/actualitat/el-dissabte-25-doctubre-arriba-la-13a-fira-del-conte-de-tordera-amb-record-deditorials
https://www.santhilari.cat/agenda/8a-fira-guilleries/
https://bit.ly/4m3doAp
https://www.firasantermengol.cat/
Planifica la teva escapada...
Destí
Activitat
Buscar
Idees
Cap de setmana

Destí

Tria on vulguis anar

Província de Barcelona

Comarca a comarca

Destins populars de Barcelona

Província de Girona

Comarca a comarca

Destins populars de Girona

Província de Tarragona

Comarca a comarca

Destins populars de Tarragona

Província de Lleida

Comarca a comarca

Destins populars de Lleida

Andorra

Les Parròquies d'Andorra

Destins populars d'Andorra

Activitat

Quants dies teniu?

calendar1 dia
calendar2 dies
calendar7 dies

Planifica la teva escapada

On voleu anar?

+ Afegir

Què voleu fer?

+ Afegir

Quants dies teniu?

+ Afegir
Som-hi
Programador web APP girona freelance