Un cap de setmana amb nens a Roquetes, el Baix Ebre: visitem la galàxia i anem d'excursió al Parc Natural dels Ports
2 dies a Roquetes
Destí
Activitat
Temps
Tria on vulguis anar
Barcelona
Girona
Tarragona
Lleida
Andorra
Província de Barcelona
Comarca a comarca
Barcelona
Tota la província
Berguedà
Maresme
Vallès Oriental
Garraf
Anoia
Alt Penedès
Baix Llobregat
Bages
Osona
Moianès
Barcelonès
Vallès Occidental
Destins populars de Barcelona
La Pobla de Claramunt
Santa Fe del Montseny
Viladrau
Berga
Cardona
Sant Cugat del Vallès
Província de Girona
Comarca a comarca
Girona
Tota la província
La Selva
La Cerdanya
Pla de l'Estany
Alt Empordà
Gironès
Baix Empordà
Garrotxa
Ripollès
Destins populars de Girona
Girona ciutat
Vall de Núria
Tossa de Mar
Arbúcies
Banyoles
Roses
Camprodon
Beget
Castell d'Aro, Platja d'Aro i S'Agaró
Castelló d'Empúries
Província de Tarragona
Comarca a comarca
Tarragona
Tota la província
Terra Alta
Priorat
Delta de l'Ebre
Baix Ebre
Conca de Barberà
Baix Camp
Ribera d'Ebre
Baix Penedès
Alt Camp
Montsià
Tarragonès
Destins populars de Tarragona
Roquetes
Vila-seca
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Altafulla
Calafell
Salou
Tarragona ciutat
Província de Lleida
Comarca a comarca
Lleida
Tota la província
Pallars Sobirà
Noguera
Pallars Jussà
Garrigues
Solsonès
Alt Urgell
Urgell
Vall d'Aran
Alta Ribagorça
Segrià
La Cerdanya
Pla d'Urgell
Segarra
Destins populars de Lleida
Vielha e Mijaran
La Seu d'Urgell
Balaguer
La Vall de Boí
Solsona
Tremp
Coll de Nargó
Lleida ciutat
Bagergue
Andorra
Les Parròquies d'Andorra
Andorra
Tota Andorra
Parròquia de la Massana
Parròquia d'Encamp
Parròquia d'Escaldes Engordany
Parròquia d'Ordino
Parròquia de Canillo
Parròquia de Sant Julià de Lòria
Parròquia d'Andorra la Vella
Destins populars d'Andorra
Santa Coloma
Ordino
Sant Julià
La Massana
Arinsal
El Pas de la Casa
Canillo
Escaldes
Andorra la Vella
Encamp
Totes
Festivals i fires familiars
Carnaval
Fires Medievals
Fires de Bruixes
Festes Majors
Fires de Bolets
Fires Gastronòmiques
Fires de Tardor
Castanyada y Halloween
Escapada a la natura
Excursions a peu
Excursions a camins de ronda i vies verdes
Excursions a piscines naturals i rius
Excursions amb cotxet
Excursions amb bici
Escapada d'aventura
Aventures a l'aigua
Aventures amb animals
Aventures a coves
Aventures amb trenets
Escapada cultural
Visites amb encant
Visites al patrimoni
Visites a museus
Escapada a Parcs
Parcs Naturals
Parcs i jardins amb encant
Parcs d'aventura
Escapada de pícnic
Escapades de Primavera
La Floració a Catalunya
Setmana Santa a Catalunya
Escapades de Nadal
Fires de Nadal i Festes del Tió
Espectacles de llum
Pessebres vivents
Pastorets de Nadal
Festes de Cap d'Any Familiars
Campaments reials i Cavalcades
Escapades de Nadal sud de França
Mercats de Nadal a França 2025
Escapades de Nadal a Europa
Mercats de Nadal Europa 2025
Quants dies teniu?
1 dia
2 dies
7 dies
Entrem a l'Observatori de l'Ebre, anem d'excursió als Ports i fem ruta fins la Cova d'en Marc, el Forat la Vella, la Cova Pintada i el Racó del Moró. No podem marxar de Roquetes sense passejar per la Via Verda
Roquetes és un dels municipis més grans i amb més extenció de la comarca del Baix Ebre. I una gran part de l'extensió del municipi està inclosa dins els límits del Parc Natural dels Ports, per tant, aquí trobareu moltes rutes espectaculars, algunes de poc conegudes i molt curtes, ideals per fer-les en família.
Aquí trobareu moltes activitats per passar tot un cap de setmana en família amb propostes per a tots els gustos: des d'anar d'excursió per camins que ens porten a paissatges magnífics, fins a visitar l'observatori de l'Ebre i contemplar les estrelles, o recórrer un tram de la Via Verda, tot passejant, en bici o fins i tot en cotxet.
Primer dia | Excursió espectacular als Ports i passeig per la Via Verda
Us proposem dues excursions que ens regalaran sorpreses al final de cada trajecte. Començem el nostre cap de setmana a Roquetes i anem directament cap al Parc Natutal dels Ports: visitem la Cova Pintada i el Racó del Moró. A la Cova Pintada veurem estalactites de color verd i al Racó del Moró, un salt d'aigua amb un gorg. Espectacular.
Una bona manera de continuar gaudint de la natura i de tot allò que ens ofereix Roquetes és passejar per la Via Verda. Aquest recorregut, ideal també per fer en família perquè és molt planer, el podeu fer caminant, en bici o fins i tot en cotxet. Passarem túnels, creuarem ponts i passejarem per una antiga ferroviària enmig de la natura. Fins i tot es pot arribar a Tortosa, tenim uns 4 km (entre anar i tornar) i arribarem a l’antic pont del ferrocarril.
Segon dia | Visitem el Forat de la Vella i contemplem les estrelles
Us proposem un altre petit tast de les meravelles que ens ofereix el Parc Natural dels Ports. Aquesta excursió, assequible per a tothom, us portarà a una cova espectacular i una curiosa roca foradada. Una ruta ideal per fer en família, molt curta i amb unes panoràmiques increïbles a les formacions rocoses i salvatges de les muntanyes dels Ports.
Us agrada l'astronomia? Us agradaria veure les estrelles? Doncs podeu visitar l'Observatori de l'Ebre, a Roquetes, amb la teva família, els amics... S'organitzen diferents visites guiades on podreu descobrir els pavellons centenaris de l'Observatori, veure-hi els interessants instruments que contenen, actuals i històrics, conèixer la recerca que s'hi fa i també veure les taques solars amb el celòstat!
Entrarem a unes coves de 'meravella', navegarem per l'Ebre amb kayak, farem un tram de Camí de ronda a l'Ametlla, i viurem experiències al Delta de l'Ebre